Goodbye

Da forlater jeg denne bloggen. Men jeg er ikke borte. Jeg har bare byttet bloggportal. WordPress har funket kjempefint for meg frem til nå, men jeg trengte mer frihet med tanke på design osv. Så nå kan dere finne meg på :

 

http://www.merema.blogg.no

Den nye bloggen vil jeg prøve å holde mer rettet mot lavkarbo. Jeg trenger et sted hvor jeg kan ha mere kontroll på dietten, og da fant jeg ut det ville være bedre å starte helt fra bunnen av med en ny blogg 🙂

Håper dere vil følge meg videre på den nye bloggen min!

Kos og klem og alt det der 🙂

Legg igjen en kommentar

