Malemalemale!

 

 

Da var man kommet seg i gang med årets halloweenkostyme! Etter mye frem og tilbake bestemte jeg meg endelig for å være en TARDIS. En TARDIS er en tidsmaskin som The Doctor i Doctor Who bruker for å reise rundt i verden og redde mennesker (og aliens) i hele verdensrommet! Min versjon av TARDIS kommer til å være en mørk versjon. En som har forlatt doktoren for å kjempe for seg selv, Sjelen til TARDIS har på en måte sprengt i stykker ytterskallet og kommer ut i menneskeform. Deler av historien som The Doctor har vært gjennom kommer også til å synes i kostymet. Vet det høres litt innviklet ut, men jeg tror folk som har sett Doctor Who muligens blir å forstå hva jeg skal være og forstå historien bak 🙂

1395250_10153397608290179_894622139_n

 

Så i dag har jeg malt pappesker i blåfarger, malt politiskilt og skal nå til å male det neste skiltet som skal være på kostymet. Jeg liker å legge mye tid og arbeid i det jeg lager og jeg håper det vil synes i kostymet. Jeg bestilte meg også et par linser i går som skal gå til kostymet

Det blir gøy å se hvordan kostymet blir til slutt! Noen ganger skulle jeg ønske slike ting var jobben min! Er UTROLIG gøy å lage kostymer!

Legg igjen en kommentar

