Endelig internett!

Endelig! endelig har vi fått internett i leiligheta. Vi bestilte nett fra Telenor i slutten av august, og først nå i dag fikk vi kobla opp boks og alt! Det har tatt mye tid, men nå når vi har fått nett så er alt superbra! Har tilgang til nett i hele huset, og man detter ikke ut hvert 5. minutt lengre! Hurra!

Jeg har nå kommet meg inn på lavkarbosporet igjen skikkelig, og har planer om å gå ned hvertfall 6 kg til julaften. Det burde jo være mulig. I tillegg har jeg kuttet ut sjokolade nå! Det er hvertfall tungt. Har til og med sluttet med mørk sjokolade! så får vi se hvordan det går! Jeg har en kveld jeg skal hoppe over lavkarbo og det er i november når 50-årsepisoden av Doctor Who blir vist. Vi skal samles en gjeng med Doctor Who-fans og se episoden sammen. Jeg skal i tillegg prøve å lage en Doctor Who-kake, noe som jeg tror kommer itl å bli vanskelig, men uansett veldig gøy!

And speaking of Doctor Who, jeg vurderer sterkt å lage et TARDIS-kostyme til Halloween! Hadde vært utrolig gøy å få til noe Doctor Who-relatert til Halloweenfeiringa i år! Har også vært i diskusjon om å lage et «Princess of the Night»-kostyme. Veldig vanskelig å bestemme seg fordi begge ideene kan bli veldig bra om de er gjort rett! Så blir spennende å se hva jeg ender opp som.

Legg igjen en kommentar

