Oooops..

Så ble bloggen glemt av igjen! Jaja.. Vi får prøve på nytt!

Siden sist har det skjedd litt! Jeg har nå flyttet ut av guttekollektivet jeg bodde i. Jeg og min kjære tenkte vi kanskje kom til å finne oss en leilighet før kontrakten i kollektivet gikk ut, men det gjorde vi altså ikke (vi fant en rett etterpå). Siden da har jeg bodd hjemme hos familien til min kjære. Heldig som jeg og Simen var fant vi oss ei drømmeleilighet nærmere byen. Har man de riktige kontaktene så får man som oftest til det man trenger! Ei felles veninne av oss skulle flytte ut av sin leilighet og spurte derfor på Twitter om noen var på leting! Hun la inn gode ord for oss hos huseier og han virket positiv til dette så da endte vi opp med å få leiligheta. Hurra! Det kommer bilder av leiligheta når vi får flytta inn og alt er på plass! Jeg gleder meg massemassemasse!

IMG_3476

Tidligere i sommer var jeg på folkehøgskoletreff i Grong! Det var utrolig gøy å møte alle sammen igjen! Merka at lærerne sleit litt med å kjenne meg igjen, hvertfall noen av de. Men det er tross alt 5 år siden jeg gikk på folkehøgskole OG jeg har gått ned rundt 20 kg siden da! Så regner med det har noe med saken å gjøre? Vi hadde det utrolig gøy! Vi hadde drikkeleker, vi danset til klokka var 2, ble kjent med masse nye folk, og fikk møtt mange gamle kjente! Fun times!

I begynnelsen av august var jeg hjemme på besøk hos min familie en helg. Jeg hadde ikke møtt dem siden mars så det var helt fantastisk å se alle sammen igjen! Det var godt å ha tid til å være litt hjemme siden forrige tur var så altfor kort. Da var jeg bare hjemme i 10 timer før jeg måtte reise igjen. Denne gangen hadde vi 4 hele dager 🙂

Også har jeg hatt bursdag! Den 6. august ble jeg 25 år! Nå går det bare nedover! Neida. Joda. Neida. Kjæresten overraska meg med bursdagsgave på morgenen! Han hadde sagt han ikke hadde råd til noen gave før lønninga, så jeg ble veldig overraska da han henta pakken i skapet! Han gav meg et Minecraft diamant-smykke, en Adiposebamse fr a Doctor Who, DVDen Thale og et gavekort på Fairytale Cupcakes! Den gutten kjenner meg så altfor godt!

Og når man nå snakker om overraskelser så kan du tro det var ei som sto i sjokk i døra i går. Det ringte på og jeg fikk beskjed om å gå og åpne døra. Der sto det et bud med blomster til meg. Min søte kjæreste som for tiden er på jobb på havet hadde kjøpt blomster til meg! Han er helt utrolig ❤

Legg igjen en kommentar

