Kiwi eneste matbutikk i Trondheim.

Vel, ikke egentlig. Men det er min nye plan. Kiwi ligger ca 20 minutter unna hvor jeg bor i Trondheim. Selv om jeg har en Rimi som ligger 5 minutter ned i gata, så tar jeg heller bussen noen ekstra minutter bort til Kiwi for å skaffe meg riktige matvarer! På Kiwi har de de matvarene jeg alltid har brukt til lavkarbo til en billig penge. I dag handla jeg inn mat for resten av uka (om ikke lengre) og jeg betalte bare 150 kr! Det er digg det når man ikke har så mye penger å rutte med. I tillegg reiser jeg bort på 5års-reunion i helga, så der forsvinner det jo noen dager også. De dagene blir vel ikke akkurat lavkarbo kan jeg tenke meg, men skit au. Jeg har nesten klart å nå målet mitt med vektnedgang før treffet, og håper jeg snart er i mål! Hadde vært kjempegøy å klare de siste kiloene som nekter å slippe taket.

Denne uka så har jeg også kutta ned på brusinntaket. Jeg trenger virkelig ikke Pepsi Max hver eneste dag, og kan fint drikke vann i stedet. Prøver også å kutte ned på 70%sjokoladen. Den er ikke like lett å bli kvitt. Når jeg er på jobb så er det vanskelig med lunsj siden jeg ikke tar meg tid til å lage det om morgenen. Tror jeg må prøve å finne noen lunsjoppskrifter. Kunne eventuelt kjøp meg en osteskivepakke og paprika?

972214_10152896035810179_1882378952_n

Nå helgen som var hadde jeg min første tur ut i Trondheim! Kvelden ble ikke som forventa. Den ble MYE bedre! Det var noe helt annet å være ute på byen her i Trondheim enn noe annet sted jeg har vært! Gleder meg allerede til neste gang! Da får jeg også kjæresten min med meg ut så han kan passe på meg. Det jeg var redd for ved å dra ut på byen i Trondheim, var om jeg måtte gå hjem alene. Det tør jeg virkelig ikke midt på natta i en storby! og det er jo faktisk et stykke å gå også! Heldigvis fikk jeg sitte på med ei veninne av ei veninne nesten helt hjem! så gikk veldig bra 🙂

Jeg fikk meg også tv, xbox og ps3 i helgen. Eller.. Det er vel egentlig ikke mitt, bare på låning. flyttelasset til kjæresten er kommet til Trondheim, og jeg skulle få passe på elektronikken til han kommer tilbake hit 🙂 gleder meg utrolig mye til å se han igjen! 1 måned siden jeg har sett han nå, men vi har heldigvis hatt både telefon og skype-samtaler så det har gått fint 🙂

You guys have fun! 😀

Legg igjen en kommentar

