Sommer i Trondheim!

988523_10152878006490179_1042706740_n

I dag bestemte jeg meg for å gå nedover til sentrum siden jeg vanligvis tar bussen nedover. Er jo godt med en liten gåtur innimellom også! Dessuten var været kjempefint og jeg hadde goood tid på meg før jeg skulle møte noen venninner for å grille. Turen ned til sentrum gikk litt fortere enn jeg antok så jeg ble sittende på Leuthenhaven parkering i solsteika i over en time! Godt var det, og jeg tror ikke jeg ble solbrent heller! Kanskje fordi jeg ble såpass solbrent forrige helg så blir jeg ikke mer solbrent fremover?

Var kjempekos å grille årets første engangsgrill-grillmat, selv om det var bare pølse med brød (fy på meg som har spist karbohydrater i dag!!)

Ellers går dagene for det meste til jobb. Neste helg skal jeg ut med noen folk for første gang i Trondheim. Blir både gøy og skummelt. Jeg har vel egentlig aldri vært ute på fest i en storby før, så blir en morsom opplevelse! Har bedt vennene mine om å passe på meg så regner med det blir å gå fint 🙂

975800_10152850453035179_1396791993_n

Håper alle sammen har hatt ei fin helg!

Legg igjen en kommentar

