Ekle drømmer

Jeg hadde en veldig merkelig drøm i natt. den var ikke noe særlig koselig heller.

Jeg drømte jeg var i Danmark og jobbet som postbud. Vet ikke hvorfor jeg var i Danmark. Ikke snakket de dansk heller. Men det var uansett i Danmark. Det var mørkt ute så jeg regner med det var på kvelden ganske sent, og det regnet ute. Masse masse regn! Det var i en tid der det var mulighet til å reise gjennom portaler, og det var slik jeg hadde kommet meg dit siden jeg skulle levere to postkort i et hus på landet. Jeg gikk rundt for å lete etter postkassen jeg skulle levere postkortene i. Da jeg endelig fant denne postkassen så oppdaget jeg masse slanger overalt. Noe som gjorde meg veldig redd! De var OVERALT! Jeg rygget bakover og inn i et stålrør der det var en slange som hadde snurret seg rundt den. Jeg oppdaget dette ved at jeg tok borti den uten at jeg visste det.

Slangen ble sint og snurret seg enda mer sammen og klatret opp i en lyktestolpe. Jeg løp unna for å få bedre oversikt over hva som var rundt meg. Da så jeg slanger oppe i lyktestolpene og på strømledningene. Plutselig hører jeg noen som skyter. Det kommer en politimann løpende oppe i lyktestolpene (løpende på strømledningene). Han begynte å skyte slangene så de ikke kunne angripe meg. Jeg måtte løpe unna for å ikke bli truffet av skuddene. Men så sklei jeg på et eller annet på bakken. Det var vått ute på grunn av at det regnet så mye og jeg sklei bortover veien. Dette gjorde at jeg havnet rett i skuddlinjen, og ble truffet av et skudd. eneste som gikk gjennom hodet mitt da var at jeg trengte å komme meg til Simen. Jeg måtte komme meg til Simen.

I dette øyeblikket våknet jeg.

Det var skikkelig ekkelt, for det virka veldig ekte. Jeg måtte faktisk sjekke og kjenne etter om jeg var skutt eller ikke. Heldigvis var det bare en drøm. Jeg fikk heldigvis til å sove igjen etterpå. Denne gangen holdt jeg bamsen jeg har fått låne av Simen tett inntil meg helt til jeg våkna igjen senere 🙂

Legg igjen en kommentar

