4-1

4 måneder har gått sykt fort! 5. januar ble jeg sammen med verdens beste gutt, og nå har vi vært sammen i 4 måneder. Det teite er at han måtte reise tilbake til høyskolen i dag etter 2 måneder med praksis i Trondheim. Så nå får jeg ikke se han på 1 måned! Kommer til å bli en tung måned, men skal nok klare det 🙂 Er bare 4 uker! 

Jeg gleder meg til han kommer tilbake til Trondheim så vi kan skaffe oss en egen plass å bo. Helt ærlig så trives jeg ikke så godt på hybelen jeg bor på nå. Den er heldigvis bare midlertidig. 

Nå skal jeg bruke resten av dagen på å se masse på serier og drikke brus. Kose-seg-inne-dag! 

Legg igjen en kommentar

